środa, 10 kwietnia 2013

Witam wszystkich czytelnikow :)

Witam wszystkich czytelników i czytelniczki mojego bloga :) Mam nadzieje ze z przyjemnością będziecie czytac to co mam wam do przekazania choć często będą to treści kontrowersyjne i ogólnie różniące sie od standardów publicznych. Ale cóż moge napisać - taka już jestem, szukam prawdy i lubie ją odnajdywać tam gdzie nikt nie szuka! :)


Tematyką bloga będzie głównie zdrowe odżywianie ale nie chodzi tylko i wyłącznie o diete a o mój stosunek do życia w otaczajacym nas świecie. Sama kiedyś nie zdawałam sobie sprawy jak małe rzeczy potrafią wspomóc nasze ciało i zdrowie aż do momentu kiedy miesiąc w miesiąc dostawałam dwutygodniową dawke antybiotyku który oczywiscie tylko chwilowo pomagał mi w jak to ujmowali lekarze 'zwykłych przeziębieniach' lub 'przewlekłych zapaleniach'... Moje pytanie brzmiało: 'Co miesiąc k... jak to możliwe ze choruje wtedy kiedy mam dostać okres?' Oczywiście standardową odpowiedzią było że ciało jest osłabione i infekcje bardzo łatwo łapane, ale nawet jak nie wychodziłam na dwór potrafiłam sie rozchorowac... Miałam dość chorób i zaczełam sie interesować wpływem diety na samopoczucie i zdrowie człowieka. Nie musze chyba nikomu mówic że teraz nie choruje praktycznie wcale :) Od 3 lat nie jadam mięsa i opieram dietę głownie na świeżych lub mrożonych warzywach i owocach. Czuje sie cudnie i życzę tego każdemu kto boryka sie ze zdrowiem :)!

Jestem teraz w 20tygodniu ciąży więc wiele wątków  napewno będzie na temat zdrowego odżywiania w czasie ciąży a nawet znanego z negatywnej opinii publicznej odchudzania podczas ciąży które jest wręcz wskazane dla wielu kobiet. Chcę tu przedstawić informacje które nie są w kółko wałkowane na wszystkich portalach i 2w magazynach dla ciężarnych, bo większośc tych informacji znamy już na pamięć a niektóre porady są nierealne do wykonania przez zwykłą pracującą kobiete klasy średniej. Poprostu nie zawsze jest nas stać lub nie mamy na te wszystkie czynności czasu.

Z góry przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne (ortografia nigdy nie była moją mocną stroną) i stylistyczne. Mam nadzieje że mój przekaz będzie w miarę łatwy do ogarnięcia :P

Zapraszam Serdecznie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz